Raper w kampanii Urzędu Marszałkowskiego

1„To dla zamieszkujących południowe strony, zoboczcie kaj Śląsk został nieco odmieniony” – rymuje raper Bu w swoim najnowszym klipie. W teledysku Bu przemierza województwo śląskie i prezentuje ciekawe miejsca, które miały wpływ na jego twórczość. To element kampanii „Śląskie. Sprawdza się!” promującej inwestycje zrealizowane dzięki funduszom unijnym.

Zaproszenie niepokornego rapera do kampanii to odważny krok Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Decyzja ta została jednak dobrze przemyślana. Bu, czyli Marcin Przywieczerski, pochodzi z Tychów i mieszka na Śląsku. W swoje utwory często wplata „śląską godkę”, podkreślając, kim jest i gdzie się wychował. Artysta specjalnie na potrzeby kampanii ułożył autorski tekst i nagrał teledysk, który mimo że nie zawiera przekleństw czy mocniejszych słów, wypada wiarygodnie. Raper, jak na niezależnego artystę przystało nie boi się też zadawać zaczepnych pytań.

- Zależy nam na dotarciu z kampanią do młodych ludzi z województwa śląskiego, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się zaprosić do kampanii śląskiego rapera. Nie chcemy jednak uciekać się do mentorskiego tonu czy epatować hurraoptymizmem – tłumaczy Beata Goleśna, koordynator Zespołu ds. Informacji i Promocji Wydziału Rozwoju Regionalnego UM Woj. Śląskiego. Od początku ważny był dla nas szczery, emocjonalny ton. Nie ingerowaliśmy w pomysły artysty, dzięki czemu efekt jest naturalny i wiarygodny – dodaje Beata Goleśna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>